Aidiladha

Hi selamat pagi.


Assalamualaikum, korang semua sihat? Kalau sihat Alhamdulillah. Aku ni je yang demam tak baik² lagi. Tadi baru lepas muntah so sekarang duduk kat rumah je sorang². Yang lain semua pergi masjid solat. Harini 6 November, semua umat islam sambut raya aidiladha. So dekat sini aku nak ucap salam dan selamat menyambut Hari Raya Aidiladha kepada seluruh muslimin dan muslimat. Semoga raya qurban tahun ni membawa seribu satu makna dan keberkatan kepada kita semua. InsyaAllah. Amin. Kalau makan lemang ke, ketupat ke, ingat² la ye. Hehe.

No comments:

Post a Comment