Dan lagi

Hari ni aku taktau untuk yang berapa kali aku menangis. Sakit. Rasa macam nak balik manjung nak nangis puas² depan mama. Hati aku akan sejuk bila dapat cakap dengan mak aku. Aku sunyi, dah takde lagi kawan untuk aku kongsikan masalah atau cerita² yang patut dikongsikan bersama. Sekarang aku terpaksa berdikari hidup sendiri.


Hmph. Aku cuba untuk tidur tapi, perut aku bunyi² sebab lapar. Pusing kiri, pusing kanan terus aku ingat mak aku. Selalunya kalau situasi macam ni dekat rumah aku mesti aku akan turun bawah pergi dapur mesti ada je makanan untuk aku makan. Sekarang sakit perut, Tuhan je yang tahu macam mana rasa. Ini pun aku buat macam tak ada sakit apa².


Em tak tau nak taip apa lagi. Cuma mampu nangis :'(

No comments:

Post a Comment